2017年6月9日 星期五

運動後預防真菌好幫手─普利膚軟膏



夏天又到喇!我就最鍾意同陽光玩遊戲,通街跑步做運動。雖然好鍾意出一身汗嘅舒暢感覺,但我皮膚抵抗力比較弱,試過發炎同皮膚受真菌感染,搞咗好耐都唔好,自己又忍唔到手係咁抓,搞到出事範圍愈來愈大,令我都好怕流汗令皮膚真菌滋生。

最近朋友介紹我試用普利膚軟膏,只要喺出事嘅皮膚上面薄薄搽一層,問題就好快解決到。


腋下、腳趾、股罅、女性特別部位,以及手同腳嘅摺疊位置,呢D位置比較潮濕溫度亦較高,通常係細菌滋生嘅溫床,大家要特別留意。普利膚軟膏容易滲透皮膚,有止痕同消炎作用,每日搽一次,就可以改善手癬、腳癬、股癬同汗斑等等嘅徵狀。搽完藥膏後喺患處輕輕按摩1分鐘,仲可以加促血液循環,治療較果更佳!❤❤❤

最重要嘅係,普利膚軟膏不含類固醇,大家可以安心使用。


送你一個溫馨提示︰大家喺多做運動、多食有營養食物提升個人免疫力之餘,亦都要注重個人衛生,運動時穿著透氣衣服,做足預防措施防止真菌滋生。一旦不幸被真菌感染,切記不要用手亂抓,要及時處理,先至可以享受運動嘅樂趣。


1 則留言: